lördag, söndag, måndag

Fokuserar på allt som faktiskt är viktigt och försöker lägga tid på det som är värt mest. Var på dansaudition förra veckan, kom med, och nu har jag träningsvärk överallt. Fokus på det.





Har egentligen ingenting viktigt för mig, vill bara verka speciell. Egentligen spelar jag sims och längtar efter någonting. Egentligen är jag inte riktigt här. Funderade på att fuska med en kladdkaka imorgon för att jag är ensam på Alla Hjärtans Dag, men struntar i det. Kom på att jag är ensam alla andra dagar också, och det är inte värt att fuska för det.

J.

Kommentarer
Postat av: -ViviTran

Hej, jag såhär. Jag gick in på bloglovin' sedan klickade jag in på konto och valde mina bloggar. Sen så scrollar du längst ner så kommer du se Hjälp/Support, då kommer det upp en grej där det står olika alternativ som du behöver hjälp med. Tryck på "My blog" och kolla på den åttonde punkten.



Hoppas jag hjälpte!

2012-02-15 @ 08:49:48
URL: http://infinitetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback