och så minns jag inget annat, som ens betyder någonting

Såg kent för tredje gången i sommar, femte gången totalt, i förrgår. Köade i sex timmar och fick sitta och vänta i lerigt gräs i ytterligare tre timmar till på det. Plus den där störtskuren som var att duscha med kläderna på. Men det var värt det för sen stod jag där med bästavän och sjöng och dansade till bästa kent.
Det gjorde inte heller någonting att vi åt nattmat och missade sista pendeln hem och var tvugna att hitta en nattbuss och kom hem halv två.

Och ditt huvud mot min axel
din lilla panna är så varm
jag har ditt liv i mina händer
För du har ingen annan
och dina hjärtslag gör små ringar
på svarta vatten runt omkring
och så minns jag inget annat
som ens betyder någonting
ögon/klåparen ensam lång väg hem 400 slag petroleum skisser för sommaren tänd på sjukhus berg&dalvana ruta 1 jag ser dig låt dom komma isis&bast kärleken väntar ingenting musik non stop 747 999 utan dina andetag det finns inga ord elever cowboys mannen i den vita hatten

(alla bilder är från min instagram, heter minnalou om ni vill följa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback