~☆* 2012 *☆~

 
~☆* januari-mars *☆~
Jag köpte alla harry potter-filmer. Praktiserade på DN och promenerade runt i stan en massa. Ritade. Gick runt i mina nya skor. Experimenterade med kameran och förstod hur jag skulle få till kort skärpedjup. Fyllde 18. Började dansa igen. Blev skoltrött.
 
 
~☆* april-maj *☆~
Fotade mat, blommor och djur. Träffade bästa vän för första gången (♥). Kent släppte nytt album. Började bleka håret för att bli blond igen.


~☆* juni-augusti *☆~
Gick ut tvåan. Åkte på peace&love som funktionär helt solo för att stärka mitt självförtroende, såg bl.a. the shins, kent, regina spektor, mumford&sons och laleh. Några dagar senare åkte jag vidare till bästa vän och putte i parken (var funktionär där också), där såg jag bl.a. kent, lars winnerbäck, familjen, thåström och ane brun. Hängde lite på landet.
I augusti råkade jag hamna på popaganda, sökte pga uttråkad och blev funktionär. Såg teddybears vilket var sjukt bra. Började trean.



~☆* september *☆~
Grå och regnig månad. Fotade lite till projektarbetet annars minns jag inte mer.



~☆* oktober-november *☆~
Fortsatte lägga all tid på skolan. Fotade mycket skoluppgifter. Fick mykoplasma och var hemma massor.

 
~☆* december *☆~
Fick ett fantastiskt erbjudande att åka till italien, och det tackar väl ingen nej till (titta på alla bilder här.). Flög för andra gången i mitt liv. Stressade klart allt jag missat i skolan. Jullov. Julafton med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback